[…] I følge SSB (Statistisk Sentral Byrå) benyttet 99 % av norges befolkning i aldern 16 – 24 år internett i 2010 (Tabell 06995: Bruk av PC og Internett de siste 3 mnd, etter kjønn og alder). Selv om målgruppen til ATB strekker seg lenger enn denne aldersgruppen, skjønner vi at de fleste bruker internett. Vi kan videre fokusre på målgruppens bruk av sosiale medier. Vi kan da benytte oss av denne oversikten som er tatt fra TNS Gallup sine sider (nrkbeta.no/2010/08/13/30-minutter-facebook-daglig/tns-gallup-interbuss-q2-bruk-av-sosiale-med…). […]
Definere målgruppe og sette mål for AtB | Christine – sosiale medier
[…] (nrkbeta.no/2010/08/13/30-minutter-facebook-daglig/tns-gallup-interbuss-q2-bruk-av-sosiale-med…) […]
Definere målgruppe og sette mål | Kristine Volden
[…] I følge SSB (Statistisk Sentral Byrå) benyttet 99 % av norges befolkning i aldern 16 – 24 år internett i 2010 (Tabell 06995: Bruk av PC og Internett de siste 3 mnd, etter kjønn og alder). Selv om målgruppen til ATB strekker seg lenger enn denne aldersgruppen, skjønner vi at de fleste bruker internett. Vi kan videre fokusre på målgruppens bruk av sosiale medier. Vi kan da benytte oss av denne oversikten som er tatt fra TNS Gallup sine sider (nrkbeta.no/2010/08/13/30-minutter-facebook-daglig/tns-gallup-interbuss-q2-bruk-av-sosiale-med…). […]